remove_action('wp_head', 'wp_generator'); Bereik toiletreclame 28 procent

Bereik toiletreclame 28 procent

Toiletreclame (via het netwerk van media-exploitant Altermedia) heeft een bereik van 28 procent binnen de leeftijdscategorie 16-34 jaar.

Intomart GfK heeft in oktober 2004 onderzoek verricht naar de kwantitatieve en kwalitatieve gegevens van het toiletreclamenetwerk. In totaal hebben ruim 21.000 respondenten in de leeftijdscategorie 13-49 jaar aan dit online onderzoek deelgenomen. Volgens Altermedia is er toenemende behoefte aan onafhankelijke bereik- en effectgegevens van toiletreclame.

Het bereik van Altermedia binnen de doelgroep 13-49 jaar is 20 procent en met een gemiddelde contactfrequentie van 3,6 zijn er binnen deze groep ruim 6,1 miljoen contacten per campagneperiode. Verder vindt een ruime meerderheid toiletreclame leuk om te zien en oordeelt dat het geen afbreuk doet aan het merk. Bijna acht op de tien ondervraagden geven aan bereid te zijn meer informatie te verzamelen over een product of dienst waarmee zij geconfronteerd zijn via toiletreclame.

via: Adformatie